الان اينجوريه ك خيليا فك ميكنن چون nشب كف خيابون بودن سوادِ سياسي_نظامي شون تكميل شده اس !!!
Replying toشما خودت که الان طوری ویراست زدی که از دیگران عاقل تری و سواد سیاسی تون داره فوران میکنه میشه بفرمایید چندتا کتاب و کتابای چه کسی رو خوندید؟و چند سال چه حوزه ای رو مطالعه کردید؟اساتیدتون در دانشگاه یا حوزه یا مکتب و ...چه کسانی بودند؟چندشاگرد تربیت شده در چه رشته هایی دارید؟
Replying toمن چندتا سوال کردم من باب اینکه روی چه اصولی مردمی که توخیابون برای خونخواهی و پشتیبانی امام شهید ووطنشون قهرمانانه حضور پیدا کردند رو داری تمسخر میکنی؟الان بهت برخورده که دارم بازخواست میکنم؟شما که میگی من جلوشما گارد گرفتم شما چرا جلوتجمع بحق مردم گارد گرفتی؟ اونم ملت مبعوث؟