10 May 2023
امروز در جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات، طبق وعده مدیران مخابرات مصوب شد، از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق #بازنشستگان_مخابرات پرداخت شود. همچنین از محل فروش اموال مازاد نیز مطالبات بازنشستگان عزیز مخابرات پرداخت شود.
قرار بود از محل افزایش تعرفه در سال قبل مطالبات شاغلین و بازنشستگان پرداخت شود ولی فقط مطالبات بازنشستگان مطرح شده؟ ضمنا با فریز شدن رفاهیات شاغلین در سال جاری ماهیانه حدود مبلغ ۵ میلیون تومان از حقوق هر شاغل معوقه می شود. لطفا پیگیری شود که مطالبات جاری شاغلین بصورت ماهانه پرداخت شود تا معوقه نشود
18:57 - 10 May 2023

27 Views