امروز در جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات، طبق وعده مدیران مخابرات مصوب شد، از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق #بازنشستگان_مخابرات پرداخت شود. همچنین از محل فروش اموال مازاد نیز مطالبات بازنشستگان عزیز مخابرات پرداخت شود.
16:23 - 10 May 2023



13 Replies

Profile picture of ‌سردار بشیران‌
@sardarbashiran10 May 2023
Replying to
سلام این قضیه ماهانه ۱۵ هزار تومن تلفن ثابت و هزینه ۱۵۰ هزار تومن انتقال هر خط، سه خط تلفن من و به فنا داد.به مجموعه مخابرات این عدم رضایت من رو اعلام کنید.حلال نمیکنم باعث و بانی اش رو

Profile picture of ‌غلامحسین رضوانی | Gholamhosein Rezvani‌
@gh_rezvani10 May 2023
Replying to
سلام هم وزیر محترم ارتبا طات وهم کمیسیون اصل ۹۰ تصور میکردند افزایش ۴۰۰درصدی آبونه تلفن ثابت برای تمکین به قانون گردانندگان مخابرات کافیست امروز حرف از قروش اموال برای ایفای تعهد است زهی خوش خیالی بایدگردن مخابرات قدری لاغر شود والا در بر همان پاشنه می چرخد

Profile picture of ‌سیدعباس مرادی‌
@s_a_moradi10 May 2023
Replying to
جناب آقای پژمانفرخواهش میکنم مسیری ایجاد کنید که جلسات رسیدگی به شبکه ملی اطلاعات با حضور کارشناسانی برگزار بشود که نظرات مستقل دارند و در بررسی گزارش‌ها ملاحظات سیاسی ندارند.ما در خصوص اعلام پیشرفت ۶۰ درصدی شبکه ملی اطلاعات ایرادات جدی داریم.

@Marzi2010 May 2023
Replying to
قرار بود از محل افزایش تعرفه در سال قبل مطالبات شاغلین و بازنشستگان پرداخت شود ولی فقط مطالبات بازنشستگان مطرح شده؟ ضمنا با فریز شدن رفاهیات شاغلین در سال جاری ماهیانه حدود مبلغ ۵ میلیون تومان از حقوق هر شاغل معوقه می شود. لطفا پیگیری شود که مطالبات جاری شاغلین بصورت ماهانه پرداخت شود تا معوقه نشود

Profile picture of ‌مجنون المهدی (عج)‌
@yamahdi_adrekna10 May 2023
Replying to
آقای پژمانفر کی و چه وقت باید این بدهکاران کلان بانکی گوششون گرفته بشه حضرت آقا هم فرمودند باید برخورد شود صرف لیست دادن که نمیشه باید هرچی اموال دارن مصادره کنن تا کسی جرات نکنه دیگه از این غلطا بکنه

Profile picture of ‌مجنون المهدی (عج)‌
@yamahdi_adrekna10 May 2023
Replying to
با سپرده های مردم طرف وامهای میلیاردی میگیره و میبره سفته بازی و سوداگری و... فردای قیامت یقه امثال مسئولینی که برخوردنمیکنندرا میلیونها نفر خواهند گرفت که چرا بعنوان مسئول چرا برخوردنکردید حق الناس شوخی نیست بخدا آتش جهنم را نخریم برای خود

Profile picture of ‌امین‌
Replying to
سلام اما در مورد مصوبه مجلس در مورد استخدام ایثارگران تا امروزهیچ قدمی برنداشتن

Profile picture of ‌بانو‌
@banooooo1216 May 2023
Replying to
آقای پژمانفر گرامی لطفا فکری هم به حال زمین‌های واگذار شده ادارات دولتی در طی۲۰ سال گذشته بکنید که بعضا بندگان خدا فوت کردند و از این میوه نارس به آنها ارزنی نرسید !! زمین‌های اداره پست ، منابع طبیعی ، نهضت و .... در طرقبه که هنوز بعد از ۲۰ سال بلاتکلیف فقط واگذار شده نه قابل کشت و نه مجوز ساخت !!

Profile picture of ‌سرباز_مجازی‌
@Sarbaz_majazi25 June 2023
Replying to
امروز ۴ تیره خبری نشد

Replying to
سلام جناب پژمان فر خداقوت.لطفا یک نیم نگاهی هم به وضعیت معیشت کارکنان و بازنشستگان صداوسیما هم داشته باشید. بسیاری از معوقات ما بر زمین مانده و با دریافتی های زیر خط فقر، خانواده های این سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی در تنگناهای اقتصادی گرفتار شده اند. لطفا عنایت ویژه فرمایید. با اهداء دعای خیر

Profile picture of ‌ننه قمر 👓‌
@nane_ghamari17 June 2024
Replying to
سلام ننه.ای روزا سریالای شبکه نمایش خانگی خیلی افتضاح شده.مثلا توش ارتباط زن و مرد نامحرم رو عادی جلوه میدن، موسیقی‌های مبتذل، آرایش‌های غلیظ و پوشش‌های ناهنجار، نمایش زندگی‌های اشرافی و... وجود داره.چرا هیچ نظارتی رو این مسائل نیس؟اصلا چرا مجوز پخش داده میشه‌؟؟