سلام این قضیه ماهانه ۱۵ هزار تومن تلفن ثابت و هزینه ۱۵۰ هزار تومن انتقال هر خط، سه خط تلفن من و به فنا داد.به مجموعه مخابرات این عدم رضایت من رو اعلام کنید.حلال نمیکنم باعث و بانی اش رو
@sardarbashiran10 May 2023Replying toسلام این قضیه ماهانه ۱۵ هزار تومن تلفن ثابت و هزینه ۱۵۰ هزار تومن انتقال هر خط، سه خط تلفن من و به فنا داد.به مجموعه مخابرات این عدم رضایت من رو اعلام کنید.حلال نمیکنم باعث و بانی اش رو
@gh_rezvani10 May 2023Replying toسلام هم وزیر محترم ارتبا طات وهم کمیسیون اصل ۹۰ تصور میکردند افزایش ۴۰۰درصدی آبونه تلفن ثابت برای تمکین به قانون گردانندگان مخابرات کافیست امروز حرف از قروش اموال برای ایفای تعهد است زهی خوش خیالی بایدگردن مخابرات قدری لاغر شود والا در بر همان پاشنه می چرخد
@s_a_moradi10 May 2023Replying toجناب آقای پژمانفرخواهش میکنم مسیری ایجاد کنید که جلسات رسیدگی به شبکه ملی اطلاعات با حضور کارشناسانی برگزار بشود که نظرات مستقل دارند و در بررسی گزارشها ملاحظات سیاسی ندارند.ما در خصوص اعلام پیشرفت ۶۰ درصدی شبکه ملی اطلاعات ایرادات جدی داریم.
@Marzi2010 May 2023Replying toقرار بود از محل افزایش تعرفه در سال قبل مطالبات شاغلین و بازنشستگان پرداخت شود ولی فقط مطالبات بازنشستگان مطرح شده؟ ضمنا با فریز شدن رفاهیات شاغلین در سال جاری ماهیانه حدود مبلغ ۵ میلیون تومان از حقوق هر شاغل معوقه می شود. لطفا پیگیری شود که مطالبات جاری شاغلین بصورت ماهانه پرداخت شود تا معوقه نشود
@yamahdi_adrekna10 May 2023Replying toآقای پژمانفر کی و چه وقت باید این بدهکاران کلان بانکی گوششون گرفته بشه حضرت آقا هم فرمودند باید برخورد شود صرف لیست دادن که نمیشه باید هرچی اموال دارن مصادره کنن تا کسی جرات نکنه دیگه از این غلطا بکنه
@yamahdi_adrekna10 May 2023Replying toبا سپرده های مردم طرف وامهای میلیاردی میگیره و میبره سفته بازی و سوداگری و... فردای قیامت یقه امثال مسئولینی که برخوردنمیکنندرا میلیونها نفر خواهند گرفت که چرا بعنوان مسئول چرا برخوردنکردید حق الناس شوخی نیست بخدا آتش جهنم را نخریم برای خود
@user16833080311611 May 2023Replying toسلام اما در مورد مصوبه مجلس در مورد استخدام ایثارگران تا امروزهیچ قدمی برنداشتن
@banooooo1216 May 2023Replying toآقای پژمانفر گرامی لطفا فکری هم به حال زمینهای واگذار شده ادارات دولتی در طی۲۰ سال گذشته بکنید که بعضا بندگان خدا فوت کردند و از این میوه نارس به آنها ارزنی نرسید !! زمینهای اداره پست ، منابع طبیعی ، نهضت و .... در طرقبه که هنوز بعد از ۲۰ سال بلاتکلیف فقط واگذار شده نه قابل کشت و نه مجوز ساخت !!
@user1688377520623 July 2023Replying toسلام جناب پژمان فر خداقوت.لطفا یک نیم نگاهی هم به وضعیت معیشت کارکنان و بازنشستگان صداوسیما هم داشته باشید. بسیاری از معوقات ما بر زمین مانده و با دریافتی های زیر خط فقر، خانواده های این سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی در تنگناهای اقتصادی گرفتار شده اند. لطفا عنایت ویژه فرمایید. با اهداء دعای خیر
@nane_ghamari17 June 2024Replying toسلام ننه.ای روزا سریالای شبکه نمایش خانگی خیلی افتضاح شده.مثلا توش ارتباط زن و مرد نامحرم رو عادی جلوه میدن، موسیقیهای مبتذل، آرایشهای غلیظ و پوششهای ناهنجار، نمایش زندگیهای اشرافی و... وجود داره.چرا هیچ نظارتی رو این مسائل نیس؟اصلا چرا مجوز پخش داده میشه؟؟