بالا بالا بالا ترهرچه بالا تر بهتر🪁🪁🪁
@Ali_salari1 May 2026Replying toصفا باشد نعمت تنگه باشد در فرمایشات اقاجان شکر عملی نعمت مدیریت تنگه هرمز مطرح شد و اینگونه شدکه:منت خداي را عزوجل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزيد نعمت٬ هر کشتي که از تنگه مي رود ممد حيات است و چون برون مي آيد مفرح ذات پس در هر عبور دو نعمت موجود است و بر هر نعمت شکري واجب...😉😁