4 April 2026
انقد دلم میخواست مث دختر این خونه، ادایی باشم و مثلا بلد نباشم وقتی قیمه آبش تموم میشه و یکمی میسوزه تهش باید چیکار کنم...یا بگم وای من بلد نیستم با این ماشین لباسشویی کار کنم...یا بگم وااای بلد نیستم فلان فایلو از فلان سایت توی لپتاپم دانلود کنم...متاسفانه تو خیلی زمینه ها فضولی کردم و بلدم، فق…Show more
نباختی ، برنده شدیاونا باختن
00:47 - 4 April 2026

1 Reactions
125 Views


1 Reply

Profile picture of ‌☫Nargesiam‌
@Nargesiam4 April 2026
Replying to
از این جهت که مستقلم ارهولی واقعا دلم میخواست سالی یه روز به اندازه این دختره، مهم باشم و نگرانم باشن و نازمو بکشن😅البته ویراست چاشنی طنز داره