از لحاظ روحی انقد داغونم که نیاز دارم ی روز خلوت برم قطعه شهدا بشینم گریه کنم..برای همه این روزایی ک دارم سپری میکنمُ غم دنیا اواره رو دلم...اونجا که میری حس نمیکنی تنهایی انگاری رفتی پیش بزرگترای خودت داری گریه میکنی میگی ببینید چی کجا چطور اذیتم کرده اونام فقط گوش میدنُ آرامش محض.