موندم علی دایی چجوری روش شردبعد از چهل روز ۱ ساعت قبل آتش بس یه وطن وطنی بکنه ،البته خیلیا دیگه مثل دایی بودن ولی چون بعضی ها اونو به شهریار زمان تعبیر میکنن این سوال و از خودشون بپرسن.چند روز دیگه متوجه میشید پیاده نظام دشمن کیا هستند و یکسره دست به توئیت ن،که چنین و چنان شد
06:13 - 8 April 2026

4 Reactions
462 Views