آقاجان وای به حال ما در زمان مرگ ،،دستان ما از اخلاص و کار برای رضای خدا تهی است شما برای ما دعا کن که رو سفید شویم.
6 MB
@Mazaher_zarrini20 May 2026آقاجان وای به حال ما در زمان مرگ ،،دستان ما از اخلاص و کار برای رضای خدا تهی است شما برای ما دعا کن که رو سفید شویم.6 MB
@Mazaher_zarrini15 May 2026من هنوز باورم نمیشه، داریم با ذره بین میگردیم که یک کورسو پیدا کنیم و به مذاکره ادامه بدیم، وسطش هم بیان بزنن کشورمون و رهبرمون رو دوباره بمباران کنند، بعد دوباره آتش بس کنیم بعد بریم مذاکره کنیم بعد بعد بعد ...خدایا میشه خودت پایان بدی به این آتش بس کثیف رو .......2 MB
@Mazaher_zarrini15 May 2026برای اینکه بفهمید ترامپ چه خاکی بر سر آمریکا کرده:ناوگان پنجم دریایی آمریکا در بحرین و بیخ گوش تنگه هرمز است. اما ترامپ از ترس ایران شکایت پیش چین برده، بلکه آنها راه نجات پیدا کنند،آمریکا همین قدر پلشت بود، ترامپ فقط با حمله به جنگ بلدها آن را عیان کردما به شما جنگ یاد میدهیم...
@Mazaher_zarrini10 May 2026🖼 قاب ماندگار🔸سردار سپهبد شهید حسین سلامی🔸سردار سپهبد شهید محمد پاکپور🔸سردار سرتیپ شهید عباس نیلفروشان
@Mazaher_zarrini1 May 2026✍ نمی دانم حاج قاسم در این لحظه به چه می اندیشد. اما میدانم هرچه برای در هم شکستن مرزهای استعماری و برپایی نظمی مقاومتی در ذهنش بود امروز به طوری بی انکار از یمن و لبنان تا فلسطین و عراق و ایران برپا شده است.رحمت خدا بر تو یارانت که معمار ساختمان مقاومت بودید#به_یاد_فرمانده
@Mazaher_zarrini25 April 2026خیلی عجیبه!بیست و چهار ساعت ازسوء قصد به جان اعلی حضرت میگذرهو هنوز هیچ گروهیمسئولیت سوء قصد رو به عهده نگرفته!نه مهرام ، نه دلپذیر ، نه بیژن ، نه بهروز و نه بقیه سسها .😊
@Mazaher_zarrini18 April 2026ظاهرا ۲ تا کشتی نفتکش که به سمت چین میرفتن برگشت خوردند به سمت ایران دوستان کسی اطلاع داره آیا آمریکا جلوگیری کرده ؟ اگه نگن هردو دچار نقص فنی شدند! آیا این نقص آتش بس و محاصره دریایی هست یا نه؟جواب این تهدید چیه؟
@Mazaher_zarrini17 April 2026از نصایح امام شهید در گذشته میتوان هزاران سال در چشم انداز آینده ایران اسلامی استفاده و آن را چراغ راه قرار داد.3 MB
@Mazaher_zarrini11 April 2026✍کشوری که دوبار بمب اتم زده (آمریکا) ، الان داخل کشوری که غیرقانونی بمب اتم ساخته (پاکستان) ، دارن با کشوری که ساخت بمب اتم رو حرام میدونه و عضو پیمان نساختن بمباتم هم هست، درباره اینکه «بمباتم نباید بسازی» مذاکره میکنند!(رسما قانون جنگل)کشوری که قدرتمند نباشد محکوم به فناست.#ایران_قوی
@Mazaher_zarrini8 April 2026موندم علی دایی چجوری روش شردبعد از چهل روز ۱ ساعت قبل آتش بس یه وطن وطنی بکنه ،البته خیلیا دیگه مثل دایی بودن ولی چون بعضی ها اونو به شهریار زمان تعبیر میکنن این سوال و از خودشون بپرسن.چند روز دیگه متوجه میشید پیاده نظام دشمن کیا هستند و یکسره دست به توئیت ن،که چنین و چنان شد
@Mazaher_zarrini8 April 2026آمریکا جنگ را به عمله ها داخلی از جمله گروهک ها واگذار خواهد کرد. در شبها و هفته های آینده خیابان همان اهمیت روزهای نخست را دارد. ساعتی نباید فضا داد. جنگ در خیابان تمام نشده است!سنگر را ترک نکنیم،در این مدت ۱۵ روزه تا حصول نتیجه قطعی اوضاع ملتهب تر از ایام جنگ است.و خیابان تعیین کننده است .
@Mazaher_zarrini8 April 2026این همه میگن کسانی که با دشمن همکاری میکنند،گرا میدن و فلان و بهمان رو به ۱۱۴،۱۱۳ و ..... معرفی کنید جهت نمونه (خالق برچسب سرباز نظام به ظریف )، بیایید بگیریدش،حاضر و آماده یه تنه داره نقطه زنی میکنه،
@Mazaher_zarrini8 April 2026🔴چطوریه هر نقطه قوتی رو شما میگی در فاصله ی کوتاهی مورد حمله ی دشمن قرار میگیره؟؟✍️اول بندرانزلی،حالا راهآهن،دوستان امنیتی حواسشون هست؟؟
@Mazaher_zarrini6 April 2026یه عزیزی با تمسخر درگیری تکاوران پلیس ایران و نیروهای به قول خودش دلتا فورس آمریکا گفته بود خنده داره پلیس با دلتا فورس درگیر بشه و پلیس همه اونارو بکشه،خواستم بگم یه کم فیلم کمتر ببین واقع بین باش و دلتا فورس برای امثال شما که هنوز یه سلاح از نزدیک ندیدی افسانه ای برای ما همان تفکنداران جیشو هستن4 MB