✍کشوری که دوبار بمب اتم زده (آمریکا) ، الان داخل کشوری که غیرقانونی بمب اتم ساخته (پاکستان) ، دارن با کشوری که ساخت بمب اتم رو حرام میدونه و عضو پیمان نساختن بمباتم هم هست، درباره اینکه «بمباتم نباید بسازی» مذاکره میکنند!(رسما قانون جنگل)کشوری که قدرتمند نباشد محکوم به فناست.#ایران_قوی