من اینو از یکی از بچه ها در مورد هیئت ثارالله زنجان شنیدم. مثل اینکه خواهرا اونجا هم فعالیت شون براست...
iriممّد آقا Replied
@osooltalabe18 September 2025Replying toمن اینو از یکی از بچه ها در مورد هیئت ثارالله زنجان شنیدم. مثل اینکه خواهرا اونجا هم فعالیت شون براست...
@Mb_jahan19 September 2025Replying toاینا رو دیگه بنظرم نباید بهشون خواهر بگین....یکارایی دارن میکنن که دختر هرزه و خیابونی هم اونکارارو نمیکنه...اینکه از حجاب و این پوشش دارن سو استفاده میکنن و کسی چیزی نمیگه خیلی عجیبه
ممّد آقا Replied
@user17499239467316 June 2025Replying toاین یه جور تحریک که جامعه جهانی بهونه داشته باشن که بزنن ایرانو
@Mb_jahan23 August 2025Replying toنیاز به تحریک نبوده و نیستش....دیدگاه رو باید درست کرد نسبت به این حرفا
ممّد آقا Replied
@user17503385406225 June 2025Replying toنگو بدشناس باید بگی اقای پزشکیان بی وجود ذلت بار باید استیضاح بشه
@Mb_jahan23 August 2025Replying toگیریم اینم استیضاح کردین ، بعدش چی ؟!؟کی رو میخوایین بیارین ؟!؟مشکل از شخص نیست برادر...مشکل از اساس سیستمه که باید اصلاح بشه...وگرنه مگه رئیسی نبود ؟!؟ مگه احمدی نژاد نبود ؟!؟
ممّد آقا Replied
@Maryamgolli23 August 2025Replying toهمین قدر که با داعش همسایه نیستیم که یک روز بیان خواهرت را ببره یک روز دیگه زنت را و به عنوان کنیز بفروشه یا ببره برای اون ازدواج مشهورشون یعنی ارزش هزینه ای که کردیم را داشت
ممّد آقا Replied
@Maryamgolli23 August 2025Replying toچون خودشون با رای که دادن یا ندادن این دولت را سر کار اوردن به خاطر همین خیلی خوب باهاش می سازنالبته جنگ و حرف های نتانیاهو هم بی تاثیر نبود
@Mb_jahan23 August 2025Replying toاهان...الان شد رای و جبهه گرفتن ؟؟!جلیلی خوبه مثلا ؟!؟قعطی برق ربطش به رییس جمهور چیه وقتی ناترازی داریم ؟!؟چرا نمیگی فروختن بیش از حد برق و آب به عراق تو همون مدت بودت رئیسی ؟!؟چرا دوست دارین به همه چی با تندرویی نگاه کنین ؟!؟
ممّد آقا Replied
@Abuobaida23 August 2025Replying to
ممّد آقا Replied
@Roshana_nur13 August 2025
@Sobhan138111 August 2025Replying toتمام کشورهای پیشرفته ی دنیا استقلال دارند نه مستعمره، الان آمریکا و چین مشکل ندارند؟ پس این تعرفه ی ۵۰ درصدی که گذاشته برای هند که رفیقشه چیه؟
@Mb_jahan11 August 2025Replying toنگفتم مشکلات سیاسی وجود نداره...گفتم کشورای دیگه دارن زندگیشون رو میکنن...شما توی آپارتمان هم زندگی میکنی با همسایت هم به مشکل میخوری و ...اینکه یه کشوری بخاطر منافع خودش میاد تعرفه واردات میزاره به خودش مربوطه و تههش اتفاق مثبت اقتصادی واسه همون کشوره...
@Sobhan138111 August 2025Replying toهیچ اتفاق مثبتی هم نیست ، آنریکا اگر منافعش تامین نشه حتی به اسرائیل هم پشت میکنه این ذات آمریکا است ،کشوری که به ۶۰ کشور دنیا حمله ی نظامی کرده نمیتونه متحد خوب داشته باشه ، الان برای اروپا هم تعرفه ی ۱۵ درصدی وضع کرده
@Mb_jahan12 August 2025Replying toاز داستان تعرفه بکش بیرون...یا لااقل برو بخون درموردش بعدش حرف بزن....تعرفه برای خود کشور و اقتصادش مثبته...اینجاهم بحث تعرفه نیستش...گفتم جواب درست میخوام واسه سوالم...اگه نداری ، بهتره هیچی نگی
This post was deleted by the post author.
@Ardestanii21 June 2025Replying toبرای حفظ امنیت خودمونه ان شالله با کمک مردم زودتر بساط نفوذی ها جمع میشه و دوباره وصل میشه.تا فردا بهسون مهلت داده اند که خودشونو معرفی کنند
@Mb_jahan21 June 2025Replying toحفظ امنیت ؟؟؟تمام دنیا میدونستن و میدونن واتساپ هیچوقت امن نبوده و نیست...و همیشه اطلاعات کاربراش رو به جاهای دیگه میده...ولی دولت مردای ما چندین ماه قبل رفع فیلترش کردن...اونوقت تلگرامی که صاحبش چندین ماه زندانی شد ولی کوچکترین اطلاعاتی بروز نداد هنوز فیلتره...اینه همون تصمیمات اشتباه که میگم
ممّد آقا Replied
@goolaqa_3420 June 2025در حالیکه همون روز اول جنگ باید ۱۰۰۰تا۲۰۰۰ موشک به فلسطین اشغالی شلیک میشد بعد ۷ روز و ۱۷ موج هنوز ۷۰۰تا موشک شلیک نشدهوقتی اختیار جنگ به شورای عالی امنیت سپرده میشود که رئیسش فرد تر سویی چون پزشکیان است بهتر از این نمیشود اگر جنگ طولانی شده دلیلش ترسهترس از شلیک زیاد موشک در روز اول
@Mb_jahan20 June 2025Replying to۷۰۰ تا موشک هم نزدیم...ولی با پهباد ۲۰.۰۰۰ دلاری کاری کردن که هر روز ۲۸۰ میلیون دلار هزینه کنه اسرائیل .( هزینه گنبد آهنین و پیکان ۲ـ۳ و سامانه تاد روزانه ۲۸۰ میلیون دلار هستش ) فرمانده جایگزین میشه...نیرو جایگزین میشه...تسلیحات جایگزین میشه...تا وقتی که اقتصاد سرپا بمونه...