چند #جوجه_سیاسی تازه بدوران رسیده رفتن نشستن که #ایران رو فلج کنیم این وسط این آقا پیشنهاد داده که یه صندوق تشکیل بدن برای #کمک به کارگرانی که به اغتشاشات میپیوندن و پول بریزن بحسابشون ...جند نکته بگم به این آقا۱)#کارگرجماعت از گشنگی بمیره #پول_حرام#استکبار از گلوش پایین نمیره که
اگه میخواست از این پولها بخوره کارگر نمیشد.۲)این چه انقلابیه که با پول میخواین مردمش روپای کار بزارید یه نگاه به #انقلاب ۵۷بکنید ببینید #امام کی پول داده که مردم پای انقلابشون بمونن۳) البته انقلابی که انقلابیونش پولکی باشن یکی دیگه یکم بیشتر پول بشون بده زود میفروشنت مثل اب خوردن عین انقلابی که
تعجب میکنم که این جماعت حرا.م..زاده.دزد. ننه،🦮 بی همه چیزو نمیشناسید.هدف جمعآوری پول برای خودشونه.اینها همه چیزشون رو باختن و فقط به پول فکر میکنن. مخصوصا این عنتر مشقی تازه منافق