شهید بیدخ: از اینکه فرداها این همه خون برادرانم که نوید دهنده هزاران لاله در بهاران فرداست، از یاد رَوَد بیمناکم. از اینکه فرداها به ضعیفان نرسند،ثروتمندان مالکان زمین شوند، ضعیفان درد کشیدگان روزگار شوند،شهیدان از یاد رفتگان شوند، خون شهیدان به استهزا گرفته شود، زندگی در آن دنیا برایم تار میشود.