5d
مثلی لا یبایع مثل یزید بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم دو جمله از رهبر شهید مان و رهبر عزیزمان که در مورد مذاکرات به صراحت بیان شده است .آقایان مذاکره کننده فردا ادعای ولایمتداری نداشته باشید شماها عملا کلام دو نائب امام را زیر پا گذاشتید این در اذهان مردم باقی خواهند ماند .در اولین مذاکره در…Show more
آقای رئیس جمهور،اولا؛ مذاکره سم است با ترامپ سمی مهلک است.ثانیا؛ حالا رفتید مذاکره حداقل پالس منفی ندید.ثالثا؛ با شرف باشید و محکم جلو تهدیدات ترامپ بایستید.رابعا؛ کشور را با مواضع ضعفتون به یک جنگ غافلگیر کننده دیگر نکشانید. (جنگ با آگاهی ضررشش کمتر از خواب در مذاکره است).شاید بنی صدری دیگر ..
14:44 - 22 June 2026

7 Reactions
317 Views