برای مردم خود عَربده کش....برای استکبار گَردن کَج....#منافق
@user16846059577327 July 2025Replying toاینان پیروان همان شیخک کذاب بنفشند که درمقابل نخست وزیردلقک انگلیس نیشش تابناگوش بازبود درحالی که اورادست انداخته بودند
@SakineEbadi1 September 2025Replying toدویدن ظریف به استقبال وزیر خارجه انگلیس، تنها صحنهای بود که دقیقاً معنی برجامِ عزتمند را نشان داد:ما دویدیم… آنها خندیدند!
@The_Roh14 June 2026Replying toتنها کشوری که از ناتو بود و در سازمان ملل سپاه پاسداران رو تروریست اعلام نکرد همین انگلیس بود