بیش از چهل سال بود که مردم ایران مرگ بر انگلیس میگفتن مرگ، نه بر مردم و شهروندان بلکه مرگ بر سیاستها و تفکر انسانهایی که بر کشور انگلیس حکومت میکنن و میکردنحالا شما وزیرخارجه این مردم، اینجوری برای مصافحه گر بگیری و بدوی، آدم چی باید بگه؟!!حالا خوبه دفعه اول فیلمبردار بود.
541 KB
10:14 - 26 June 2024



8 Replies

Profile picture of ‌مسعود فلاحی‌
@Fly115MS26 June 2024
Replying to
برای مردم خود عَربده کش....برای استکبار گَردن کَج....#منافق

@user171147020663 August 2024
Replying to
چکمه لیس جوگیر🤢

Profile picture of ‌یاحیدر کرار‌
@ya_heydar_karrar17 October 2024
Replying to
خاک بر سر مزدورشیهودی زاده ی کثیف

Profile picture of ‌mahdii nabaii‌
@user17216606289317 October 2024
Replying to
انسان که نه حیوانات انسان نما

Profile picture of ‌کشکول‌
@user16846059577327 July 2025
Replying to
اینان پیروان همان شیخک کذاب بنفشند که درمقابل نخست وزیردلقک انگلیس نیشش تابناگوش بازبود درحالی که اورادست انداخته بودند

Profile picture of ‌Sakine Ebadi‌
@SakineEbadi1 September 2025
Replying to
دویدن ظریف به استقبال وزیر خارجه انگلیس، تنها صحنه‌ای بود که دقیقاً معنی برجامِ عزت‌مند را نشان داد:ما دویدیم… آن‌ها خندیدند!

Profile picture of ‌روح‌
@The_Roh14 June 2026
Replying to
تنها کشوری که از ناتو بود و در سازمان ملل سپاه پاسداران رو تروریست اعلام نکرد همین انگلیس بود