21h
هر شب می‌زنند و بعدش هم اعلام می‌کنند که عملیات نظامی پایان یافته...اسرائیل هم که رسما اعلام کرده از جنوب لبنان بیرون نمیره...پول‌هامون رو هم که نمیدن...بزرگواران!دقیقا چکار باید انجام بشه که به یه جای شما بر بخوره؟!!آمریکا در آستانه‌ی ورود به بحران داخلی و جهانی بود که جماعت غرب‌گرا، مجددا به …Show more
ایران هم هرشب میشینه نگاه میکنه بزننش؟ایران‌ستیزی و فردپرستی قلب و مغزهاتون رو سیاه کرده!از اونهاییکه با نظام ج.ا مشکل داشتند/دارند ولی داوطلب دفاع از ایران شدن، شهادت رهبر رو تسلیت گفتن، پرچم ج.ا رو بلند کردن زیر پا گذاشتن #من بخاطر #ما رو یاد بگیرید!مرگ از رگ گردن بهمون نزدیکتره‌ها!!
03:51 - 28 June 2026

38 Views