26 April 2026
@shahid12026 April 2026Replying toبه هر کسی میشه تریبون دادبه جز کسی که باحرفایش تفرقه افکنی کند به جز کسی که مردم را به مسوولان بدبین کند و از حضور درخیابان آنها را ناامید کندبه جز کسی که برای رهبری و نیروهای مسلح ما تعیین تکلیف کند که چه باید بکنندبه جز کسی که توقعات کاذب در مردم نسبت به جنگ ایجادکند ایناخط قرمز تریبونها هستند
@rajahaddadi26 April 2026Replying toبه مسئولین خوشبین بودیم تا زمانی که رهبری شهید شدندمسئولین میگفتند با رهبری همه چیز هماهنگه حتی #مذاکره غیر مستقیم در حالی که رهبری با مذاکرات مخالفت صریح خودشون رو اعلام کرده بودند...نتیجه اعتماد ما چه شد؟جنگ 12 روزه و شهادت رهبریمومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشه ما مطالبمون رو باید انجام بدیم
@rajahaddadi26 April 2026Replying to andبله کسانی که به مسئولین فحش میدادند مثل مرگ بر قالیباف اینها بهائی هستند و حرف اینترنشنال رو تکرار میکردند اما عدم اعتماد به #عراقچی طبیعی هست و اتفاقا رهبری هم برای همین قالیباف رو کردند مسئول تیم مذاکرات تا دوباره وارد چرخه جنگ مذاکره آتش بس نشویم. همه چیز با هم قاطی نباید کرد.
@shahid12027 April 2026Replying to andما به عراقچی هم اعتماد داریم چون رهبر شهیدمان ایشان را برای حضور در وزارت خارجه تایید کردنقبلا هم در سمت دیگری منتصب رهبری بوده و قابل اعتماد هست چه اینکه در دو سال گذشته هم الحمدلله ما ندیدیم هیچ امتیازی به دشمن بدهد همین هم باعث عصبانیت دشمن از عراقچی شده
@Moonwalker1 May 2026Replying to andandاحمق نادان در دو سری مذاکرات قبلی اش به خاکت حمله مستقیم کردهاند یا تو اینهارا نمیبینی و خود را گول میزنی یا اینکه خود نان خور وفاق اینهایی.این تفکرات انگلی شما عذاب کدام گناه این ملت است الله اعلم
@shahid1202 May 2026Replying to andandبلد نبودی درست حرف بزنی ولی جوابت را میدهممذاکره چه ربطی به جنگ داشت؟؟مذاکرات عمان را خود حضرت آقا فرمودن دور اولش خوب پیش رفتهدر مورد مذاکرات دوم هم همه عالم فهمیدن که ما فقط دنبال وقت بیشتر بودیم و فقط یک عده مثل شما در خواب در تله مذاکرات افتادین نه دستگاه دیپلماسی و نظام