1d
با هرچی خط بلد بودم نوشتمش😂#علی_الاصول #خوشنویسی
🔴 آقایان شعام، ضمن استغفار و عذرخواهی، به جهت نقض بند اول، از تفاهنامه خارج شده و به اصول امام برگردید.#بازگشت_به_نظر_امام#توبه_شعام
23:12 - 20 June 2026

63 Views