20 May 2024
هیچ حسی برای درس خوندن ندارم کتابو که باز میکنم اتفاقا هجوم میارن سوالای تکراری توی سرم تمرکزمو بهم میریزن بغض و اشک امون نمیده ولی باید بخونم تا بتونم فرد مفیدی مثل آقای رئیسی باشم نباید بزارم دشمن شاد بشیم هرطور شده باید بهترین نمره رو تو این درس بگیرم دعا کنید برا آرامش دلم ❤️‍🩹💔🖤
بخون عزیزم ، این انقلاب و امام زمان نیاز به نیروی انقلابی، متعهد و متخصص داره 😔😭❤️
14:49 - 20 May 2024

2 Reactions
949 Views


1 Reply

Profile picture of ‌ساندیس خور انقلاب:)‌
Replying to
تمام تلاشمو دارم میکنم دلداری میدم خودمو حداقل جای شکرش باقیه طول سال خوندم نیاز به مرور دارم خدا خودش کمک کنه