هیچ حسی برای درس خوندن ندارم کتابو که باز میکنم اتفاقا هجوم میارن سوالای تکراری توی سرم تمرکزمو بهم میریزن بغض و اشک امون نمیده ولی باید بخونم تا بتونم فرد مفیدی مثل آقای رئیسی باشم نباید بزارم دشمن شاد بشیم هرطور شده باید بهترین نمره رو تو این درس بگیرم دعا کنید برا آرامش دلم ❤️🩹💔🖤