مکانیزم دفاعی من پس از استیصال و ناراحتی عمیق، کاره!صبح رفتم دفتر، و عصر و شب و کار و کار و کار. ..۱۰ برگشتم خونه و حالا خوااابشما برای گذراندن سنگین‌ها چه می‌کنید؟! مکانیزم دفاعی شما چیه ؟
00:05 - 23 June 2025

117 Views