همای بی تلگرام، بی توییتر بی نشان
@Mhoma
مکانیزم دفاعی من پس از استیصال و ناراحتی عمیق، کاره!
صبح رفتم دفتر، و عصر و شب و کار و کار و کار. ..
۱۰ برگشتم خونه و حالا خواااب
شما برای گذراندن سنگینها چه میکنید؟! مکانیزم دفاعی شما چیه ؟
00:05 - 23 June 2025
117
Views
Replying to
@Mhoma