خاطره عین الاسد زنده شد، این چرا خالیه؟ کاش خوشحالی این مردم نجیب دوام داشته باشه و دوباره رکب نخوریم :( گرگ سرشتش دریدنه، حتی اگر ما خودمونو با یه حرکت فیک راضی کنیم و یک نیشگون بگیریم ازش و بگیم بچه بد دیگه به ما تجاوز نکنیا!!!اونم میگه چشم عمویی فعلا با اسرائیل مشغول باش تا به وقتش:(((