يصمت الإنسان لأنه بالصمت قد يقول ما لا يستطيع قوله بالكلمات.آدمی سکوت می‌کند. چون گاهی با سکوت چیزی می‌گوید که با "واژه‌" از پسِ گفتنش برنمی‌آمد.
04:37 - 25 September 2025