ما مشهدی ایموقتی دوستمونو تو یک موقعیت خاص میبینیم نمیگیم "وایییی عزیزم اینجا چیکارمیکنی؟"میگیم:یره اینجه چی گ... مُخُری!😇
ما مشهدی ایمنمیگیم "ی ذره"میگیم یرزه .#چالش
22:53 - 30 March 2026

6 Reactions
196 Views


3 Replies

Profile picture of ‌فلفلی ׅ ࣪𓏲  ִֶָ‌
@felfely31 March 2026
Replying to
++:)))))))

Profile picture of ‌تارام🇮🇷‌
@taram_6731 March 2026
Replying to and
حالا یکمم مودبتر رفتار کنیدم بد نیست🤦‍♀️😂😂بعدشم شما کجا مشهدین اینجوری میگین ما چرا نمیگیم🙄🤧🤌

Profile picture of ‌نعیمه اسماعیلی‌
@naimeh_esmaeili31 March 2026
Replying to and
نه ما خیلیم مودبیم