ما مشهدی ایموقتی دوستمونو تو یک موقعیت خاص میبینیم نمیگیم "وایییی عزیزم اینجا چیکارمیکنی؟"میگیم:یره اینجه چی گ... مُخُری!😇
30 March 2026ما مشهدی ایموقتی دوستمونو تو یک موقعیت خاص میبینیم نمیگیم "وایییی عزیزم اینجا چیکارمیکنی؟"میگیم:یره اینجه چی گ... مُخُری!😇