30 March 2026
ما مشهدی ایموقتی دوستمونو تو یک موقعیت خاص میبینیم نمیگیم "وایییی عزیزم اینجا چیکارمیکنی؟"میگیم:یره اینجه چی گ... مُخُری!😇
ما مشهدی ایمنمیگیم "ی ذره"میگیم یرزه .#چالش
حالا یکمم مودبتر رفتار کنیدم بد نیست🤦‍♀️😂😂بعدشم شما کجا مشهدین اینجوری میگین ما چرا نمیگیم🙄🤧🤌
06:58 - 31 March 2026

78 Views


2 Replies

Profile picture of ‌فلفلی ׅ ࣪𓏲  ִֶָ‌
@felfely31 March 2026
Replying to and
صمیمیت بیش از حده و واقعا بین یسری افراد گفته میشه😭😂

Profile picture of ‌MiM_SiN مَِیَِمَِ سَِیَِنَِ‌
@Mikaeel731 March 2026
Replying to and
به یکسری افراد خاص میگیم 😁