چشمان همیشه میخندید حتی روزهایی که خسته بود...آخرین پیام را که فرستاد نمیدانستم شاید آخرین دیدارمان باشد تا امروز که خبر شهادتش آمد...اشک امانم را بریده، او به آنچه لیاقت ش را داشت رسید و ما ماندیم و حسرت خنده چشمانش...شهادتت مبارک رفیق دهه هشتادیام... برایمان دعا کن😭
00:55 - 7 March 2026