برگردیم به دوران CD و فلاپییا زوده؟#اینترنت #اینترنت_آزاد #جنگ #انتقام #کامپیوتر #پایتون #برنامه_نویس #هوش_مصنوعی
17 March 2026برگردیم به دوران CD و فلاپییا زوده؟#اینترنت #اینترنت_آزاد #جنگ #انتقام #کامپیوتر #پایتون #برنامه_نویس #هوش_مصنوعی
@Dedaco17 March 2026Replying toدود و آتش برای ارتباطات کنسله بچه ها من زمستون نتونستم نفت پیدا کنم.