7d
"بنده علی الاصول نظری دیگر داشتم" شبیه به دو گزاره از امام شهید است: خوشبین نیستم و آن نُه شرطی که بر مصوبه شورا عالی امنیت ملی تعیین نمودند.مسئولیت این تفاهم و جایگاه حقوقی که مسئولیت را پذیرفته و سپس اجازه رهبری صادر شده است نیز در پیام روشن می باشد.در ادامه ایشان تاکید بر نظارت دارند. "از این…Show more
Profile picture of ‌علیرضا زادبر‌
علیرضا زادبرFamous

@zadbar  •  18 June 2026

از متن تفاهم، کاپیتولاسیون، بدتر از قراردادهای قاجاری و یا تعبیر مستعمره آمریکا شدن دَر نمی آید. نسبت های ناروایی بود. کسی که میخواست جمهوری اسلامی را ساقط کند، حال مشغول پاسخ به افکار عمومی است که چرا باید پول‌های مسدود شده ایران آزاد شود!!!![اگر بشود]اما آنچه اهمیت نهایی دارد "نقد شدن" نسیه های …
Show more
آقای زابدر دقت کنیدنوشته علی الاصولروی یک اصل، نه بدعت در سیاست های کشوریعنی برای امام قبلی هم رخ داده
22:25 - 18 June 2026

226 Views


1 Reply

Profile picture of ‌حنان حکمتی‌
Replying to and
باز مُلا لغطی‌ها سر و کله‌شون پیدا شد.