امروز یه مغازهداری یه عکس خوشگل از امیرالمومنین گذاشته بود تو مغازشازش خرید میکنم ؛ نه فورا ، ولی حتما
@Mim_mehdi29 اسفند 1404Replying toمنم یه کافه دیدم توی توییتر که عکس های خاص از انقلاب و حضرت علی گذاشته بود.عکسشو سیو کردم وقتی رفتم مشهد حتما بهش سری بزنم
@Nanna29 اسفند 1404Replying toبه نظرم یه جور دیگه باید هوای این کسب و کار هارو داشت ، کار خوبی میکنید واقعا منم همیشه برنامه میریزم برم ولی تو مرحله بیرون رفتن گیر میکنم🗿😂
@Nanna29 اسفند 1404Replying toافرین دقیقامن الان یه طرح برای نقاشی شروع کردم ، خیلی دارم سرش تنبلی میکنم از دست خودم خستم