میخام خودکشی کنم ولی میترسم بمیرم
Replying to andخدانکنه
4 خرداد 1405میخام خودکشی کنم ولی میترسم بمیرمReplying to andخدانکنه
@Saber_agh4 خرداد 1405Replying to andand
@Khar_Gorba4 خرداد 1405Replying to andand@HajAghaTimsar باید از رو جنازه من رد بشی دستت به تیمسار برسه
@HajAghaTimsar4 خرداد 1405Replying to and 3 othersچلپاسه ای هستم حقیر در باغ وسیع و سرسبزتانمتشکر از لطفتان جناب خرگورب
@Saber_agh4 خرداد 1405Replying to and 3 othersنمیدونم والا.. تیمسار اومد داخل.. منم خبردار وایسادم..