ظاهرا بعد این سخن مرحوم #علامه_طباطبایی به این آیه کریمه تمسک کردند: قُل مَنْ يَكْلَؤُكُمْ بِاللَّيْلِ وَ اَلنَّهٰارِ مِنَ اَلرَّحمٰنِ بَلْ هُم عَنْ ذِكرِ رَبِّهِم مُعرِضُونَ انبیاء، ۴۲بگو: چه کسی شما را در شب و روز از (عذاب پروردگار) رحمان حفظ می کند؟ بلکه آنان از یادِ پروردگارشان رویگردانند
