کم نبودند که گفتند آقا نروولی تکلیف رفتنهکاش ما هم بتونیم با کاروان همراه باشیم و خودمون رو فدا کنیم
This post was deleted by the post author.
@Mohsen504030 June 2023Replying to andکم نبودند که گفتند آقا نروولی تکلیف رفتنهکاش ما هم بتونیم با کاروان همراه باشیم و خودمون رو فدا کنیم
@Mostafa_k18 July 2023Replying to andانتظار نداشتم بعد ۱۴۰۰ سال بگید امام نرو ، قاعده بر رفتن بود و هست ، باید بگی امام التماس میکنم منم ببر با خودت. و ما ادراک عاشورا
@aghiigh19 July 2023Replying to andکاروان عشق که در سال 60 هجری قمری به راه افتاد هنوز به حرکت خود ادامه میده.این ما هستیم که خودمون رو باید برسونیم به این کاروانکاروان عشق هیچ جای سکون نیست