بعد از ١۴٠٠ سال هنوز هم آدم دلش میخواد همین الان خودشو برسونه به کاروان امام حسین(ع) و بگه آقا نرو، التماست میکنم نرو😭😭#صل_الله_علیک_یا_ابا_عبدالله#کربلا

This post was deleted by the post author.

13:57 - 27 June 2023



4 Replies

Profile picture of ‌ماشاءالله☑️‌
@Mohsen504030 June 2023
کم نبودند که گفتند آقا نروولی تکلیف رفتنهکاش ما هم بتونیم با کاروان همراه باشیم و خودمون رو فدا کنیم

Profile picture of ‌مصطفی کشاورز‌
@Mostafa_k18 July 2023
انتظار نداشتم بعد ۱۴۰۰ سال بگید امام نرو ، قاعده بر رفتن بود و هست ، باید بگی امام التماس میکنم منم ببر با خودت. و ما ادراک عاشورا

Profile picture of ‌محمدباقر 🏴‌
@MBFAA18 July 2023
بنا رفتن بود ...💔😭😭
5 MB

Profile picture of ‌عقیق‌
@aghiigh19 July 2023
کاروان عشق که در سال 60 هجری قمری به راه افتاد هنوز به حرکت خود ادامه میده.این ما هستیم که خودمون رو باید برسونیم به این کاروانکاروان عشق هیچ جای سکون نیست