✔️در حالی که صحبت از اجماع با جبهه انقلاب میکرد، سایبریهایش با فریبکاری، جلیلی را تخریب میکردند، در نهایت هم همچون سال 84، ستادهایش را در اختیار اصلاحطلبها قرار داد!✔️شاید همانطور که شعبان بیمخ رسانهای اصلاحات میگوید، او در واقع به نفع اصلاحات کنار کشید تا هر دو قوه (شاید هم هر ۳) را
داشته باشند! این روزها هم گرازهای سایبری اصلاحات و قالیباف، در پروژهی مشترک، در حال حذف فلان گروه هستند تا:1️⃣انتقام افشاگریها را بگیرند و2️⃣برای مرحله بعد کسی جرأت مخالفت و افشاگری نکند!
✅امروز موضوع دفاع از فلان شخص نیست، اما اگر امروز جلوی این تمامیتخواهی و دیکتاتوری کثیف را نگیرید، فردا نوبت شماست!
23:57 - 27 July 2024