مردم مراقب احتکارگران باشند. به نیروهای امنیتی پیشنهاد می کنم نظام گزارشگری احتکار را بیش از پیش فعال کنند و گزارشات مردمی را در این زمینه دریافت کنند. افزایش قیمت ها کاملا غیر معقول است.
وقتیکه تولید کننده ها قیمت های چند برابری را با خیالی آسوده بر روی کالا چاپ میکنند یعنی کاملا هماهنگ شده عمل میکنند و عقل هیچ دخالتی ندارد . در حالیکه سازو کار نظارت بر قیمت ها بسیار ساده است ولی مسئولین نمیخواهند .