- مـاهرمضـونِ امسـال؛بوسـیدنیتر و عزیز تر از ،ماهِمن و استادپناهیان؟+ نَ دا ریم!
@ID_IRI12 April 2023Replying toمحفلم بوسیدنیه ،ولی جوری که استاد پناهیان آدمو به وجد میاره رو من یکی نمیتونم >>>>>>>
@you_know_me12 April 2023Replying to andمحفل میچسبه و بوسیدنیِ ولیماهِ من و استاد پناهیان..قندُ تو دلت آب میکنه اصلا>>>>>>>>