برای یه کارِ خیلی مهم،از شهرستان زنگ زدم به مامانم، اون هم با حالِ ناخوشایند، یه ساااعت دارم میگم مادرِ من اینجوری شده، الان این اتفاق افتاده. واقعا بد شده، شما الان بگو من چکار باید کنم؟ میگه قطع کن خاله ات پشت خطه، بینم چکار داره چند باره داره زنگ میزنه. همین😑😐🙂💔.آخه مادرِ مَننن؟!!!