6 اسفند 1403
باز هم به بهانه‌ی سرما و ناترازی انرژی دو روز پیاپی کشور را تعطیل کردند خدا می داند برای هر روز تعطیل چقدر خسارت به کشور وارد می شود!!امروز قرار بود برای مقابله با ریزگرد ها، کمیسیون امور داخلی مجلس میزبان برخی وزرا و رییس محیط زیست و مهمانانی از قم باشد که تعطیل شد و احتمالا رفت برای دو ماه دیگر!
جناب روانبخش شما دقیقا از کسی که خودش اعلام می کند من هیچی نمی‌دانم وبرنامه ندارم وبلد نیستم وقرار ه کارشناسان اگر حالشون روبراه بود وشتیل شان به کفایت فرزندان غرب نشین بود، تصمیم برای اداره مملکت بگیرند.... چه توقعی داری؟؟؟؟ کسی که می گوید من داشتم تو مجلس قدم میزدم یکدفعه شدم رئیس جمهور. 😮😮😮
21:59 - 6 اسفند 1403