19 December 2024
ده تومن تو حسابم داشتمالان شده ۲۵تومنبه هر کی هم زنگ میزنم بینم کی ۱۵تومن واریز کرده واسمهیشکی گردن نمیگیرههعی😔❄️
Replying to
کثافط آشخال،25م پول داری تو؟تولدم کادو چی میخوای بدی؟
ماله من نیستمیبینی که در به در دنبال صاحبشم😔تولدتم کوفت میخرم واست بچسبونیش به کبدت😔
17:40 - 19 December 2024

1 Reactions
56 Views