11 June 2026

به نظر شما #مذاکره زیر بمباران ناشی از چیست؟

341 votes  •  The poll has been ended
Only the creator can see voters
بخوایم کارشناسی نگاه کنیم مذاکره تو آتش بس یکم ناجورهوگرنه باید تو اوج جنگ اینکارو میکردیم که از موضع قدرت دست خیلیا زیر ساتور بود و تیغمون میبُرید بخاطر بالا رفتن قیمت نفت جهانی🥸
21:28 - 11 June 2026

89 Views