🔻🇮🇷🇵🇸شبکه خبر:عراقچی :فردا در ژنو با نمایندگان اروپا جلسه دارم.!!!؟؟؟😡🔻آسد عباس، قبل قرار به این عکسا یه نیگا بنداز. شاید یه چیزایی یادت بیاد.💔هنوز هفته شهدای غدیرمون نشده. رهبری و مردم خون به دلشونه.مردم عزادار شهداشون هستن.کجا میری بری با این تندی؟چرا نمک رو زخم مردم میریزی؟
