19 June 2025
🔻🇮🇷🇵🇸شبکه خبر:عراقچی :فردا در ژنو با نمایندگان اروپا جلسه دارم.!!!؟؟؟😡🔻آسد عباس، قبل قرار به این عکسا یه نیگا بنداز. شاید یه چیزایی یادت بیاد.💔هنوز هفته شهدای غدیرمون نشده. رهبری و مردم خون به دلشونه.مردم عزادار شهداشون هستن.کجا میری بری با این تندی؟چرا نمک رو زخم مردم میریزی؟
بالاخره باید حرفشان را شنید.شاید به شکرخوردن افتاده اند.اصلا برویم ، چرندیاتشان را بگویند ، پوزخندی بزنیم و همچنان کار خودمان را بکنیم.بگذارید ببینیم آنها چه می خواهند.قطعا هرکسی در هر مقامی خلاف دیدگاه #رهبر_معظم_انقلاب در این مساله عمل کند ، ما کفن پوش شده و نخواهیم گذاشت.حواسمان هست.
14:28 - 19 June 2025

21 Reactions
1040 Views


12 Replies

Profile picture of ‌مقصد  آخر‌
@maghsad19 June 2025
در میانه مذاکرات، جنگ رو تحمیل کردنددر میانه #وعده_صادق۳،با مذاکره،به دشمنان فرصت تنفس ندهیماین یه بازی نیست که دلمون بخواد بریم ببینیم چی میگناین یه جنگِ تمام عیارِ که اگه با موشکهامون دست برتر رو نشون نمیدادیم،الان کشورهای آمریکا و اروپایی برای تمام کردن کار ایران،در حال نابود کردن کشور بودن😏

Profile picture of ‌༺ صلوات ༻‌
@Death_To_ISRAEL19 June 2025
آره شما هم کفن پوش‌میشید 😏😒یه حرفی بزن خودت خندت نگیره 🤫

Profile picture of ‌༺ صلوات ༻‌
@Death_To_ISRAEL19 June 2025
ما نه میخوایم حرف امثال شما هارو بشنویم نه حرف اون الفاشیست هارو‌.شماها نباشید ما ۳ هیچ جلوتریم 🔫

Profile picture of ‌💕بانو ملکا💕 شیرانی‌
@Maleka_shirani19 June 2025
میریم حرف میزنیم اما دست از زدن اسراییل بر نمیداریم

@Modesty19 June 2025
همین حرفها اگر حملات را کاهش داد شما چه طوری حواستان هست؟مذاکره عاقلانه نبود، شرفتمندانه نبود، فریبی برای زمان حمله بود که غافلگیر شدیم نوزاد دوماه شهید دادیم، حاجی زاده دادیم، حالا که وقت تنبیه بازدارنده است خناسانی مثل فائزه هاشمی ملعون دهان خیانتکار خود را باز کردند.

Profile picture of ‌فیروزه 🚩🚩‌
@Firoozeh_136019 June 2025
شکر بخورنحاجی‌زاده برمیگرده؟سلامی و باقری و فریدون عباسی و طهرانچی برمیگردن؟مردم بی‌گناه برمیگردن؟کِی باید این غده‌ی سرطانی رو نابود کنیم؟از اول انقلاب دانشمندان و نظامیان و مردم ما رو میکشناینبار فرق میکنهانتقام خون شهدای مافتح قدس و نابودی اسرائیل استاسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود

Profile picture of ‌پروانه عیسی پور‌
@user17255343593619 June 2025
مگر ما محتاج شنیدن چرندیات آنها هستیم 😡 به قدر کافی چرندیات از آنها شنیده ایم فرماندهان گران قدری را از ما گرفتن. اینهمه شهید دادیم. الان وقت پوزخند زدن نیست دندانها را بهم می فشاریم وسرمان را به آسمان. وخیره به دشمنان بزدل انتقام خون عزیزان این مرز وبوم را خواهیم گرفت. نه به صلح تحمیلی.

Profile picture of ‌جان🌸ان رستمی‌
@JananRostamy19 June 2025
نخیر لازم نکردهصد تا فتنه میکنن فضای مجازی رو پر میکنن این اتش بس رو بارها حماس تست کرد نتیجه ندادمذاکره و صحبت باشیطان اشتباه هست

Profile picture of ‌ستاره ایسم‌
@Sondos202019 June 2025
شما کفن سرداران مان را با همین حرفها از پیش آماده کردید پس حرف از کفن پوشیدن نزنید که بهتون نمیاد

Profile picture of ‌سادات علوی‌
@Fatemiyan_6019 June 2025
درست میگید اما حالا که ما دست کاملا برتر رو داریم چرا عراقچی برود باید آنها به التماس اینجا می‌آمدند این اولین قدم از موضع قدرت بودن هست.چرا نمیگن کدوم سه کشورهمانهایی که حتی متجاوز رو محکوم نکردند.هیچوقت خیرشون به ما نرسیده