اه تازه فهمیدم باید اطلاعات بچمو ثبت کنم😂
@Heiam19 May 2026Replying toمن خواهر بزرگم اسمشو عوض کرد گذاشت مارال(ترکیه یعنی اهو) منم به پیروی از اون و اینکه خیلی ها می گفتن شبیه این حیوونم(نمی دونم تعریفه یا تخریب😂) اسممو گذاشتم آهو، حالا مونده بودیم اسم سومی رو چی بذاریم که همین معنی رو میده که الحمدلله شما پیداش کردید برامون ممنون🙂↔️
@aseman_radmehr19 May 2026Replying toاز همینجا به مامان آیندهی غزالِ احتمالی هشدار میدم که، اسم دخترتو خودت انتخاب کن زن🗣