.برای بقیه وقتی ناراحت باشم حوصلشون ندارمبرای تو وقتی ناراحت باشم میام بغل خودت :))چون قوت قلبمی🤍
2d.برای بقیه وقتی ناراحت باشم حوصلشون ندارمبرای تو وقتی ناراحت باشم میام بغل خودت :))چون قوت قلبمی🤍
Replying to andچیشده !؟جریان چیه من درجریان نیستم !!!شب تاسوعا کی شیرینی میده👀
Replying to andعزیزمممممم تو دیگه چرا تو بیا تو تیم من 🥲
Replying to andمن بخوام شیرینی بدم که برشکست میشم 🚶🏻♀️211 KB