2d
.برای بقیه وقتی ناراحت باشم حوصلشون ندارمبرای تو وقتی ناراحت باشم میام بغل خودت :))چون قوت قلبمی🤍
برای بقیه "از ویس متنفرم" برای تو "گوش دادن ویسات بارها و بارها"#توهم‌اضافه‌کن🫠
Profile picture of ‌𝑀𝑜𝑒𝒾𝓃‌
اقا این شیرینی نداره الان؟
Profile picture of ‌سید‌
Replying to and
چیشده !؟جریان چیه من درجریان نیستم !!!شب تاسوعا کی شیرینی میده👀
Profile picture of ‌𝑀𝑜𝑒𝒾𝓃‌
عیب نداره بعد از تاسوعا وعاشورا ما منتظریم
Profile picture of ‌سید‌
Replying to and
ایشالله منتظر ظهور باشید🙂‍↔️
Profile picture of ‌𝑀𝑜𝑒𝒾𝓃‌
منتظر اونم هستیم ولی قبلش خوشبختی شما ایشالا
Profile picture of ‌🏴Seta Dana‌
Replying to and
آقا شیرینی ماروهم بزارین کنار پس
Profile picture of ‌سید‌
Replying to and
عزیزمممممم تو دیگه چرا تو بیا تو تیم من 🥲
Profile picture of ‌𝑀𝑜𝑒𝒾𝓃‌
پس قضیه ای هست دوباره میخواید یار کشی کنید بابا یه شیرینی دیگه
Profile picture of ‌سید‌
Replying to and
قضیه چی یار چی 🕳️🚶🏻‍♀️👀
Profile picture of ‌𝑀𝑜𝑒𝒾𝓃‌
اقا شما شیرینی بده دیگه
من بخوام شیرینی بدم که برشکست میشم 🚶🏻‍♀️
211 KB
12:40 - 23 June 2026

1 Reactions
13 Views


2 Replies

Profile picture of ‌𝑀𝑜𝑒𝒾𝓃‌
پش هیچی عیب نداره ایشالا که خوشبخت و پایدار باشید

Profile picture of ‌الهامَم🌱‌
اشکال نداره به شکلات هم راضی ایم🤣