حسی که دارم وقتی با یه #برانداز بحث میکنم:
@Moerez11 May 2026Replying toاز خودشون هم هیچ تفکر و ایدهای ندارن، فقط هر چی به نظرشون به نفع نظام باشه اونها عکسش رو میگن
@Hediye_x_you13 May 2026😂😂😂😂😂فکرمیکنیهمهایناییکهمیانتوخیابونباماشینشاستیوخونهدوبلکسوپنتهوسن؟!خبپساگههمچینفکریمیکنیتوسرتبهجایمغزریدن،چوناوناییمکهتاکمرتوسطلآشغالخمنپرچممیگردونن.