رهبری به زعم آقایان عظیم الشان هستند به دو دلیل :اول اینکه در اموری که باند های قدرت و ثروت انجام میدهند طبق قانون دخالت نکند .دوم اینکه اگر بطور استثناء دولتی از بطن مردم وارد منطقه قرمز و ممنوعه حاکمیت شد ، رهبری مداخله کند و برای رئیس جمهور راهبرد تعیین معاونت و تعیین وزیر بدهد .