به شهیدمظلوم بهشتی میگویند:درمقابل این همه اتهامات؛از خودت دفاع کن!پاسخ داد؛تکلیفم دفاع ازخودنیست.حال جناب ثابتی همینکه وقتت درپاسخ بقول خودت خاله زنک بازی میگذرد؛معلوم میشه بیکاری.امیدوارم دست ازخروس جنگی بازی برداری و به کار خودت برسی.کشور هزار تا مشکل دارد.وکیل امده جواب خاله زنک بازی میدهد؟
باز هم دروغ!معمولا بنا ندارم به شایعات روزمره رسانههای زرد پاسخ دهم چون کار دائمی آنها دروغ پردازی است و اگر بخواهم هر روز به همه شایعات واکنش نشان دهم، عملا باید همه کارهایم را کنار بگذارم و درگیر حواشی شوم.اخیرا هم دیدم برخی مدعی شده اند که من با گوشی آیفون و خط سفید در توییتر حضور دارم/۱Show this thread
