3 آذر 1404
به شهیدمظلوم بهشتی میگویند:درمقابل این همه اتهامات؛از خودت دفاع کن!پاسخ داد؛تکلیفم دفاع ازخودنیست.حال جناب ثابتی همینکه وقتت درپاسخ بقول خودت خاله زنک بازی میگذرد؛معلوم میشه بیکاری.امیدوارم دست ازخروس جنگی بازی برداری و به کار خودت برسی.کشور هزار تا مشکل دارد.وکیل امده جواب خاله زنک بازی میدهد؟
باز هم دروغ!معمولا بنا ندارم به شایعات روزمره رسانه‌های زرد پاسخ دهم چون کار دائمی آنها دروغ پردازی است و اگر بخواهم هر روز به همه شایعات واکنش نشان دهم، عملا باید همه کارهایم را کنار بگذارم و درگیر حواشی شوم.اخیرا هم دیدم برخی مدعی شده اند که من با گوشی آیفون و خط سفید در توییتر حضور دارم/۱

Show this thread

Profile picture of ‌عزیزالله ملک محمدی فرادنبه‌
@Mahdi5143133 آذر 1404
Replying to and
سلام این مطلبی که شیخ فرهاد در کانال تو ایتا گذاشته.
Profile picture of ‌روحی قاغا‌
@Roohollah_Behi3 آذر 1404
Replying to and
خوب این شیخ کارش اینه کارش رسانه است و این ثابتی کارش رسیدگی به امورات مردم وقتش رو صرف مشکلات مردم کنه ایشون مگه وبلاگ نویسن یا سلبریتی اند یا بلاگرند که همش سرش تو گوشیشه و جواب این اون رو میدن؟
Profile picture of ‌عزیزالله ملک محمدی فرادنبه‌
@Mahdi5143133 آذر 1404
Replying to and
نه من منظورم این بود که جواب سوالای پرسیده شده شیخ چی میشه؟ابهاماتی مطرح کرده که باید پاسخ داده بشه والا همیشه تو ذهنا‌ باقی میمونه‌.
Profile picture of ‌روحی قاغا‌
@Roohollah_Behi3 آذر 1404
Replying to and
خوب منم عرض کردم که کار نماینده رسیدگی به امورات مردمه نه توییت زدن و بلاگری کردن.اگر ایشون قدمی برای مشکلات مردم بردارند نیازی به رفع اتهام از خود نیست اگر در کارهاشون تناقض نباشه نیازی به رفع اتهام از خود نیست اگر کارهاشون مخلصانه و بدون ریا باشه نیازی به رفع اتهام از خود نیست
Profile picture of ‌محمد کامیاب‌
@Mohamadkamyab3 آذر 1404
کار نماینده اصلا رسیدگی به امورات مردم نیست،رسیدگی به امورات مردم کار دولت و قوه مجریه است،کار نماینده قانونگذاری و دنبال اجرای قانون توسط دولت باید باشد و در این راستا بازرسی و گزارش به قوه قضا کسانی که از قانون سواستفاده میکنند یا قانون را دور می‌زنند.....
Profile picture of ‌روحی قاغا‌
@Roohollah_Behi3 آذر 1404
آفرین پس کار نماینده نظارت وبازرسی است وارائه گزارش به قوه قضائیه وطرح دعوی و جلوگیری از فساده ومحل طرح این دعواها صحن دادگاه است نه صحن مجلس!حال کدامین این ها به سرانجام رسیده آیا علیه روحانی طرح داده و به دادگاه کشونده شده و یا آخوندی و یا زنجانی؟کدومش؟پس بمن حق بدیدبه امثال این آقایان مشکوک باشم
Profile picture of ‌محمد کامیاب‌
@Mohamadkamyab4 آذر 1404
خود زنی دور از انصاف و عدالته تعدادی عدالت خواه و ظلم ستیزامثال ثابتی و رسایی هستند که در اقلیت قرار دارند و شکایتشان با وجودهیئت رئیسه که دنبال وفاق می‌باشند به جایی نمیرسه تنها کاری که می‌توانند اینه که فساد و رانت ها را بر ملا کنند و هیئت رئیسه و قوه قضا را تا حدودی مجبور به همراهی کنند
Profile picture of ‌روحی قاغا‌
@Roohollah_Behi4 آذر 1404
یه تارموگندیده ثابتی به کل اصلاح طلبامی ارزه. ولی کوعقلانیت؟متاسف میشم چرادرجبهه انقلاب،دچارقحط الرجالِ راهبرشده ایم.یجایی آقافرمودندعلت عقب افتادن تقدیرالهی،کوتاهیهای ماست وبعدبه مواردی همچون:افشاکردن ودهن لقی اعتراض کردن بیموردصبرنکردنکمک نکردنتحلیل غلط ازاوضاع که نشانه هایی ازثابتی وامثالهم
من مانده ام ماها که ادعای انقلابی گری داریم باید مطالبه گر باشیم واز کسانی که مطالبه گر هستند حمایت کنیم آنوقت بعضا از اون طرف بوم می‌افتیم ومطالبه گر و ظلم ستیز را زیر سئوال می‌بریم!؟این برای من قابل هضم نیست!
19:35 - 7 آذر 1404

355 Views