میدونی مشکل تو چیه بچه جان؟تصور میکنی femboy بودن یک تحقیر جنسیتی هست در حالیکه در دنیای مردم متمدن امروزه کوییر تئوری و پذیرش طیف جنسیتی غالب هست و فقط یک احمق مثل دونالد ترامپ درگیر این دوگانه جنسیتی کاذب زن و مرد هست! آزادگان جهان انسان را به صرف انسان بودن ارج مینهند و کرامت انسانی قائلند!