از امروز تجربه‌های گفتگو با مردم در خصوص #پویش۴۸۴۸ رو براتون تعریف میکنم توی مدرسه یکی از همکاران گفت چرا شما در پویش در خصوص اتفاقات خاص موضع گیری نمیکنید؟ج) #تریبون_پویش فرصتی برای دسترسی آسان مردم به مسئولین هست. برای بیان مسائل و دغدغه‌هایشان است
اگر از جایگاه بی طرفی خارج شود. متهم به جناح بازی سیاسی می شود.
17:15 - 25 December 2024
Assembly
Government
Axis of Resistance



1 Reply