والا شما اقایون یه جور کار میکنید ادم دو برابر خسته میشه یکی بعد باید جمع کنه
کار خونه فقط وظیفه زن نیست؛ اگر تنها زندگی کرده باشی حتی فقط یک ماه، متوجه میشی خونهداری چه کار سختیه، بچه هم داشته باشی دو برابر سختتر. اگر میخوای خانومت به ۴۰ نرسیده از پا دربیاد و آرتروز و تنگی کانال دست و نخاع و دیسک کمر و ... بگیره، تو کار خونه هیچ مشارکتی نکن و چند سال بعد دو دستی بزن تو سرت
@Mozhdemo123419 May 2026Replying toوالا شما اقایون یه جور کار میکنید ادم دو برابر خسته میشه یکی بعد باید جمع کنه